Subtitle
Účtovníctvo
a dane
Zrozumiteľné a správne vedenie účtovníctva
Na základe našich dlhodobých skúseností Vám vieme zabezpečiť úplné, správne, preukázateľne a zrozumiteľné vedenie účtovníctva Vašej spoločnosti. Pozeráme sa na veci s nadhľadom, berieme do úvahy príslušné a súvisiace predpisy, čím garantujeme kvalitu a odbornosť vo vedení Vášho účtovníctva. Kladieme dôraz na poskytovanie komplexných služieb v oblasti účtovníctva s našou pridanou hodnotou.

Jednoduché účtovníctvo
Pre podnikateľov, SZČO, občianske združenia, združenia právnických osôb, pozemkové spoločenstvá, spoločenstvá vlastníkov bytov a nebytových priestorov, neinvestičných fondov a neziskových organizácií, cirkev a ostatných inštitúcií, spĺňajúcich podmienky možnosti účtovať v sústave jednoduchého účtovníctva podľa Zákona o účtovníctve č. 431/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov, zabezpečujeme:
- účtovanie v zákonom definovaných knihách, t.j. v peňažnom denníku, v knihe pohľadávok, v knihe záväzkov a v pomocných knihách
- posudzovanie oprávnenosti príjmov a výdavkov
- spracovanie evidencie a zostavenie daňového priznania k DPH
- spracovanie inventarizácie majetku a záväzkov
- spracovanie účtovnej závierky a daňového priznania k dani z príjmov

Podvojné účtovníctvo
Pre všetky subjekty, ktoré nespĺňajú výnimku možnosti účtovať v sústave jednoduchého účtovníctva, Zákon o účtovníctve č. 431/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov definuje povinnosť účtovať v sústave podvojného účtovníctva. Pre tieto subjekty zabezpečujeme komplexné vedenie účtovnej agendy:
- účtovanie v zákonom definovaných knihách, t.j. denníku a v hlavnej knihe
- vytvorenie rámcovej účtovej osnovy a účtovného rozvrhu
- spracovanie účtovných dokladov (došlé a odoslané faktúry, pokladničné doklady, bankové výpisy, interné doklady)
- posudzovanie oprávnenosti nákladov a výnosov
- evidencia majetku a odpisovanie majetku v členení na účtovné a daňové odpisy
- spracovanie evidencie a zostavenie daňového priznania k DPH
- spracovanie účtovnej závierky a daňového priznania k dani z príjmov
- kontrola účtovníctva

Mzdové účtovníctvo a personalistika
Pre mzdové účtovníctvo a personalistiku sú typické časté legislatívne zmeny, ktoré kladú vysoké nároky na školenia a celkovú znalosť ovládania zákonov. Externé spracovanie miezd je pre menšie a stredné spoločnosti oveľa efektívnejšie, ako zamestnávanie vlastných pracovníkov. Navyše, vieme garantovať a zabezpečiť diskrétnosť o citlivých mzdových a personálnych údajov tak, aby nedochádzalo k úniku informácií medzi jednotlivých zamestnancov. Zabezpečujeme komplexné vedenie mzdovej a personálnej agendy:
- spracovanie personálnej agendy od prijatia pracovníka, uzavretia príslušnej pracovnej zmluvy až po jeho výstup
- registrácia a odhlásenie pracovníkov na jednotlivých štátnych inštitúciách a poisťovniach
- pravidelný mesačný výpočet miezd na základe podkladov o dochádzke
- výpočet odvodov a spracovanie súvisiacich výkazov pre sociálnu, zdravotné a dôchodkové poisťovne
- zostavenie prevodných príkazov pre mzdy zamestnancov, dane pre daňový úrad a odvody príslušným poisťovniam
- spracovanie prehľadov a hlásení o zrazených a odvedených preddavkoch na daň z príjmu zo závislej činnosti pre daňový úrad
- spracovanie ročného zúčtovania dane z príjmu zo závislej činnosti, ako aj ročného zúčtovania zdravotného poistenia
- spracovanie všetkých výkazov, prehľadov a potvrdení súvisiacich s mzdovou agendou
Subtitle
S účtovníctvom
od Advex Consultingnavyše:
Some description text for this item
Na požiadanie klientov zabezpečujeme odborné poradenstvo a konzultácie pri mzdovom zaradení pracovníkov, návrh prémiového odmeňovania pracovníkov s dôrazom na motivačný faktor, nastavenie spravodlivých kritérií pri odmeňovaní zamestnancov, to všetko samozrejme s ohľadom na záujmy a potreby jednotlivých spoločností.